23 Ekim 2012 Salı

Day 2


Herkesee merhabalarrrrrrrr,

Bugün sanırım sonbahar kendinii tam olarak hissetirdi bize... bu tarz havalara resmen gıcık oluyorum çünkü insan ne giyeceğini bilmiyor... Babet giysen bir dert bot giysen bir dert... Hırka giysen üşürsün mont giysen terlersin... Bir de babetin içine çorap giyme olayı var ya ondan nefret ediyorumm; ama ne yazıkki giymek zorunda kalıyoruz hepimiz....

Şu zamana kadar bordo sevmeyen ben bu sezon tam anlamıyla aşık olmuş durumdayım.. sanırım moda dediğimiz şey bu olmalı, insana o güne kadar sevmediği şeyleri bile sevdirebiliyor... bugün ben aşkım bordoyu giydim... :) ve nedense bu renk üstümdeyken kendimi süper hissediyorum yaaa..


Bordonun üzerine ne giyebilirimm diye baya bir düşündükten sonra grinin iyi gidebiliceğine karar verdim, bir de kolumaaa parlak bileziğimi taktım mı ohhhh...

Pantalon ZARA  Tshirt TAKSİM (BEYOĞLU İŞ MERKEZİ) Babet ZARA Bilezik Tre Sera

Saphire alışveriş merkezinde bulunan Tre Sera'da çok güzel takılar bulduğuma değinmeden geçemeyeceğim... hele indirim dönemlerinde ki şu andaa indirimde :) mükemmel takıları çok ucuza bulabiliyoruzz benden söylemesi.... 
Babetler bu sezonun modası zımbalılardan... herkese en az 1 tane tavsiye ediyorum, bir anda kıyafeti değiştirebiliyor... 

Biliyorum Tshirtü şu anda çok iyi göremiyorsunuz ama onu başka bir kombinde kullandığımdaa tekrar yazacağımm ve daha iyi görebileceksiniz :) Taksim'deki pasajlara gitmeyen birisi iseniz kesinlikle gitmenizi tavsiye ediyorumm, gerçekten çok iyi parçalar var aralarda, seçmesini bilmek size kalmış, ama eminim yaparsınızzzz.. :) 

See youuuu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder