10 Aralık 2012 Pazartesi

Day 19 - Bir Gömleğin Hikayesi :) - A Story of a Shirt..


Helloo hellooooooooo :)

u know my passion for leopard so I'm wearing my leopard shirt today... I saw this shirt 1 year ago from my fav blogger's site... and I fell in love with it... I searched everywhere in my country but ı couldnt find the same shirt... of course there are lots of leopard shirts but not as great as this one... :) But 1 month ago I saw exact same shirt in a store that I never saw before... So u can imagine my surprise, I immediately got out of the car and bought it.... I dont know why I love this shirt so much... :) Today, I combined my leopard shirt with my fav flare black jeans... 

I accesorized my shirt with my collar necklace which I bought from H&M... Maybe a plain outfit but I loved it so... Hope u like it too...

Kisses everyonee..:)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Merhabaaa Merhabaaaaaaaaaa,

Leoparı ne kadar sevdiğimii biliyorsunuzzzzzz... Tabii diğer postumda dediğim gibi, ayrıntılar da çok seviyorum veya tek bir parçada... Bugün giydiğim leopar gömleği yaklaşık 1 sene önce çok sevdiğim yabancı bir bloggerın üzerinde görmüştüm ve çok istemiştim... Başka birşey isteseymişim olacakmış sanırım; çünkü aynı gömleği, tam 1 ay önce eşimle ismini bile duymadığım bir mahallenin içinden geçerken semt butiğinin kapısında asılırken gördüm.... Çok komiktii..... eşim, benim nasıl bir kıyafet manyağı olduğumu bildiği için, daha ben birşey demeden arabayı sağa çekti ve hemen koşup satın aldıkk.... tabii tahmin edebileceğiniz üzere baya düşük bir fiyata...:) Yaniiii istediğimiz birşey heran heryerde karşımıza çıkabilirr bunu unutmayalımm :)

Hemen size de göstereyim umarım beğenirsiniz benim gibi.... 






Dediğim kadar var mı :) Tabii içinizden beğenmeyenler de olmuştur; ama dediğim gibi benim hayallerimin gömleğiydi:) Siyah bol paça pantolonla kombinledim ben... kırmızı dar bir etek de güzel giderdi diye düşünüyorum... Belki birgün o şekilde de kombinlerimm.. Bakalmm..:) Gömleğin yakasındaki aksesuar gömleğe ait değil onu söliiiimmmm... Nerelerden aldığıma gelince;

Leopar gömlek; İnanın ismini bilmiyorum, ne mahallenin ne de aldığım  yerin :)
Altın rengi yaka aksesuarı; H&M
Siyah bol paça pantolon; KOTON
Ortası taşlı 3'lü yüzüğüm; TRE SERA (SAPHİRE)

Tekrarr görüşmekk üzereee çok bol öptmmm muck muck..:)

İnstagram: @modavillee




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder