7 Kasım 2012 Çarşamba

Day 10


Eveetttt... Bu seneki kocaman kolye olayına girme zamanı geldi artık..:P düz bir tshirtü, elbiseyi biranda çok farklı yere taşıyabilirsiniz bu melekler sayesinde..:) Mağazalarda sayamacağınız kadar çok çeşit bulunuyor zaten eminim görmüşsünüzdür; ama ben de buradan nerelerden güzellerini bulabileceğinizi en azından kendi favori yerlerimii sizlerle paylaşmak istiyorum;

H&M; Herşeyde olduğu gibi böyle büyük kolyelerde de ilk adreslerimden biri burası, kolyeler muhteşem olmalarının yanısıra çok da uyguna satılıyorlar.. Hatta indirim dönemlerinde 10 TL'ye bile bulabilirsiniz...

Belice Takı; Belice'nin tasarımlarını gerçekten çok beğeniyorum... Şık, spor ve kalite.. bu üçü çok zor bir arada bulunuyooo genelde; ama Belice'de buluyorum.Peki Belice'yi nerde buluyorum?? Çok sevdiğim takı sitesi olan lidyana.com 'da.... Arada bir özel satışları da oluyor, onları size buradan haber veririmmm..:)

ZARA; Zara'daki büyük kolyeler gerçekten muhteşem, fiyat olarak biraz daha pahalılar tabiki; ama değer mi? Değer....

TRE SERA; Çok güzel kolyeler, çok iyi fiyatlar... Hele ki şuanda indirimdeler.. uf uff süper wala.. kesin gidin bakın diyorumm...

Eminönünde de çok süper kolye satan yerler var.. Mısır Çarşısı'nın arka tarafında bulunan takıcılar çarşısına gittiğinizde sağınız da solunuz da hep takıcı göreceksinizz... Fiyatlar biraz daha uygun mağazalara göre ama çok çok da ucuz değil ne yalan söliimm... ama gidip biraz da turistik geziler yapim diyorsanızz o zaman tavsiye ediyorum ..:)




Kolyem; H&M
Siyah elbisem; H&M

Umarım siz de gönlünüzdeki kolyeyi bulursunuz :P
görüşürüzzzzzzzzzzzzz... :)
modavillee@gmail.com
@modavillee
yorumlarınızı ve paylaşımlarınızı bekliyorummmmm ..... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder