19 Kasım 2012 Pazartesi

Day 15 --- Tü tü tü tüvid :)


Hello Babylerrrrrr,

Tüvid ile ilgili kiminle konuşsam 50+ kişilerin giyebileceği bir tarz olarak düşündüklerini gördüm; fakat bildiğiniz üzere bu sezon tüvid çok çok moda ve ben de bu tarzınn delisiyimm... Özellikle montlarda bayılıyorumm... Siz de bence önyargılarınızdan kurtulun ve tüvid'e bir şans verin lütfen lütfen :))



Tüvid montumuu henüzz görücüyee çıkarmadım; ama ceketimi de bir o kadar seviyorumm... Mango bu sezon çok çalışmış, ceketler, montlar, etekler... hem de fiyatları diğer mağazalara göre baya uygun buldum ben.... Ceketimin altına ben kot pantolon giydim; fakat siyah bir pantolon da giyilebilirdi bence.... İçime giydiğim siyah gömlek yerine askılı bir tshirt de tercih edebilirsinizzz; siyah ve koyu lacivert tonları favorim..... 

Nerelerden alındığına gelince;

Tüvid Ceket; Bershka
Siyah Gömlek; H&M
Kot Pantolon; Koton 

Yorumlarınızııı bekliyorumm, paylaşımlarınızı bekliyorumm.. bekliyorummm, bekliyorummmmmmm :))

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Babies, :)

This season I'm in love with tweed and I hope There are lots of tweed clothes in your closet, if not pls buy smttt soon :) 
ı wore my tweed jacket with dark jeans and black shirt.... u can wear it with black pants instead of jeans... it'd be great too....

Thank u for your comments ... 

XOXO



11 yorum: