12 Kasım 2012 Pazartesi

Day 12 - Leopar Zamanıı!!!


Bugünler çevremde "leopar" desenin çok fazla yanlış kullanıldığını görüyorum... Tamam leopar şu anda moda ama bunun da cılkını çıkartmamak lazmm değil mi arkadaşlar? Çorap leopar, tshirt leopar, elindeki çantanın bir kısmı leopar, beresi leopar... ı ıhhh olmaz öyle... :) gerçekten leoparın sınırı aşıldığı zaman asillikten biranda basitliğe geçebilirsiniz... Az ve öz kullanıldığında bir kadını gerçekten seksi ve aynı zamanda sofistike yapabilen bir desen olan leoparı kötüye kullanmayalım lütfen :) çanta, ayakkabı, tshirt, etek , bere, eldiven... 1 tanesini seçin pls :) tabii herkesin zevki kendine ama eminim çoğunuz benim gibi düşünüyorsunuz... !!!








Bir leopar hayranı olarak bu eteğe gördüğüm ilk andan itibaren bayılmıştım... Bu bana bir hediye.. Türkiye'den olmadığı için nereden alındığını bilmiyorum arkadaşlar, bu nedenlee sizinle paylaşamayacağım; ama buna benzer etekler çok var.. Özellikle Zara'daki peplumlu modeli çok beğeniyorum... Bershka'da da bulabilirsiniz....

AYAKKABI; ZARA
TSHİRT; H&M
KOLYE; H&M
ÇANTA; ZARA

Çantam Zara'nın eski sezonundan, şuanda mağazalarında bulamazsınız; fakat zincirli modeller yine moda olduğu için birçok mağazada bulunabiliyor..... 

Bir de verebileceğim başka bir öneri Leopar desenli bir kıyafet ile altın renkli takıların daha iyi gidiyor olmasııı... Böyle kullanırsanız sizden güzeli yok :))

Çok öpüyorummm görüşürüzzzz..:))) 

Tavsiye/Yorum için; modavillee@gmail.com

3 yorum:

  1. Love it!!!!

    http://thatsmeandthecity.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  2. I love your bag and shoes. Thank you for your nice comment on my blog.

    Greets Charlotte from Important Part

    www.importantpart.de

    YanıtlaSil