6 Kasım 2012 Salı

Day 9



Bu sezon military modası almış başını gidiyor... Girdiğim bütün mağazalarda askeri modanın esintilerini görebiliyorum.. gömlek, ceket, hırka, pantolon, babet aklınıza gelebilecek her türlü giyecek de gördüm yani :) Önceden pek beğenmediğim bir desen olmasına rağmen herhalde heryerde görmemin etkisiyle bir anda baya hoşlanmaya başladım... Aslında herkesin giydiği kıyafetleri giymek hiç istemem ama gönül bu iştee sevincee giymemezlik olmuyor :) 



Military desenli gömleğimin altınaa ne giyebilirim diye düşünürken koyu yeşil pantolonumun uyacağını fark ettim... Sanırım koyu renk bir kot da iyi giderdi ama bugünlük tercihim böyle oldu işte... birgün de öyle denerim.... yandaki resimde de kemerimi görüyorsunuzz, aşık olduğum bir parçaa alırken bileee " yavrukuşum" diye seviyordum :) Nedense çok sevdiğim parçalara bebeğimmiş gibi davranma gibi bir huy var bende :P Nerelerden aldığıma gelince;

Military Gömlek; TAKSİM BEYOĞLU İŞ MERKEZİ ( hem de çok uyguna ! )
Pantolon; H&M
Siyah Bootie; ZARA
Çanta; MİCHAEL KORS (Yeni aldığım parçaları sürekli kullanma gibi bir huyum var, bu nedenle kaç gündür aynı çantayı görüyorsunuz :) )

Military stili heryerde var dedim; ama en çok beğendiklerim Zara'da oldu... Siz de meraklıysanız kesinlikle Zara'ya bakmanızı tavsiye ederim... Daha uyguna almam gerek diyorsanızz ise Taksim'deki pasajlar cennet gibi :)

Yorumlarınız/Tavsiyeleriniz için; modavillee@gmail.com adresine mail atabilirsiniz
Twitter da @modavillee takip edinnnn !!!

Bir de blogumu paylaşırsanızz ohh süper ..... :) vee yorummmmm yoruum yorummmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder