3 Kasım 2012 Cumartesi

Day 7



Eğer siz de benim gibi gece çıkmayı seviyorsanız, bu gece ne giyicem sorusu birçok kez aklınıza geliyordurr.. Biz kızlar her zaman farklı giymek isteriz; ama sürekli farklı giymek de cüzdanı biraz bitiriyor :) ben bunun için H&M e başvuruyorumm genelde.. hem uygun hem de çok çok güzel gece elbiseleri ne zaman gitsem orada beni bekliyor oluyoooo..:) Tahmin edebileceğiniz üzere  bugün size öyle bir elbise göstereceğimm tabiiiki:))


Bu elbisenin en beğendiğim yanii omuzlarındaki işlemeler... Elbisem hem sade hem de biraz gösterişli olsun diyorsanızzz taa daaa işte bu altına siyah topukluları elime de siyah clutch aldımm mııı benden şıkı yok artkk :))

Nereden aldığımı söyledimm;ama bir daha yazayımm H&M...Tabii h&m ler arasında şöyle bir durum var; bir mağazada bulduğun bir kıyafeti diğerinde bulamayabiliyorsun, bu nedenle bu elbiseyi İstinye Park H&M'den aldığımı da eklemek istiyorummm..:) hem de baya uygun bir fiyataaa....:)

Nerdeyse 1 haftadır birlikteyizzz umarım beğeniyorsunuzdurr, yorum yapın demiştim ama gmaila üyelik istediğini fark ettimm veee sinir oldummm... Gerçekten okuyanlardan geri dönüş almak benim için çok önemli, eğer söylemek istediğiniz öneriler/eleştiriler olursaa modavillee@gmail.com adresine yorum gönderirseniz beni çok mutlu edersiniz...

öptümm çok :)

1 yorum: